Nekad Real09 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real09

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID eller BanID: min discord

Vad är din discord tagg? Real09

Vad är det för typ av avstängning? Discord

Vem var det som bannade dig? Novuz vad jag vet. Jag har ingen bevis på banmedelandet tyvärr då det är i discord!

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-01 003036.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag skrev hemska saker! om servern i allmänna chatten i discorden! Jag erkänner att jag var ganska omogen då men jag har verkligen växt upp nu och vill bli en del av avena nu!

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Det var helt enkelt att jag skrev hemska och fula saker till novuz om servern och det var ungefärligt 9 månader sedan! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag har verkligen lärt mig en läxa och nu mera har jag blivit mogen.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Den ban Novuz gav var inte felaktig utan korrekt.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Inget, det enda jag minns var rdm torget där jag sköt en person i bilen. Jag vill genuint förlåta dig för allt jag sa och det kommer aldrig att hända igen!

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag skulle inte skriva sånna dumma saker och jag ber återigen om ursäkt det där var mitt gamla jag och jag har förändrats i nuet jag. Kommer aldrig göra om det och ångrar mig djupt, djupt än idag!!! Jag är verkligen mer mognare idag och skulle aldrig göra något sådant igen oavsett vad!

Har du läst igenom våra regler? Yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till hundra procent!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom