Godkänd rami1.h | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
Användarnamn: rami1.h

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/185708/

Ditt Hex-ID eller BanID: 141967

Vad är din discord tagg? rami1h

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? MiniChefen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-15 183354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att de uppfattade mitt agerande som RDM och ett brott mot sunt förnuft, trots att jag agerade i självförsvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev attackerad av en annan spelare som slog mig utan någon rimlig anledning. Jag försvarade mig genom att slå tillbaka. Jag hade tidigare rapporterat spelaren till staff då han hade provocerat och attackerat mig. Ingen åtgärd vidtogs, så när han attackerade igen försvarade jag mig. Efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban eftersom jag endast försvarade mig efter att ha blivit attackerad. Det borde inte räknas som RDM eller brott mot sunt förnuft när man agerar i självförsvar. Jag har även försökt ta det vidare med staff men blev avfärdad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad, men jag har försökt att förbättra mitt beteende varje gång. Jag spelar mycket seriöst och försöker hålla mig till reglerna, men i det här fallet anser jag att bannen är orättvis då jag inte startade konflikten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka undvika konfrontationen helt och rapporterat situationen till staff igen, även om tidigare rapportering inte ledde någonstans. Jag borde kanske ha backat undan istället för att försvara mig fysiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni inte vill ha påtryckningar eller tjat. Jag ber bara om att mitt fall granskas rättvist då jag känner att situationen missförstods.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom