Godkänd rami1.h | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
Användarnamn: rami1.h

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/185708/

Ditt Hex-ID eller BanID: 121643

Vad är din discord tagg? rami1h

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-14 183303.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag körde mot en annan spelare, vilket kan ha sett ut som VDM. Men det var inte min avsikt att skada honom – jag ville bara skrämma honom lite efter att han hade dödat min vän. Tyvärr blev det fel, och jag förstår nu att det kunde tolkas som att jag försökte döda honom med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var tillsammans med en kompis när en annan spelare kom fram och dödade honom. Jag blev chockad och frustrerad och hoppade snabbt in i ett fordon. Jag körde mot den spelaren som sköt, men min avsikt var inte att köra över honom – jag ville bara skrämma honom eller få honom att backa undan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en delvis felaktig ban. Jag förstår att det jag gjorde kunde se ut som VDM, men det var inte min avsikt att köra på någon – jag ville bara skrämma spelaren som precis hade dödat min vän. Det var en impulsiv reaktion i stunden, inte ett försök att döda honom med bilen.
Det jag tycker är orättvist är att jag blev bannad direkt, medan spelaren som sköt min vän inte fick något straff, trots att han var den som startade hela situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, och det är något jag inte är stolt över. Mina tidigare bans har handlat om misstag där jag inte helt förstod hur viktigt det är att följa RP-reglerna noggrant. Sedan dess har jag försökt lära mig av varje situation,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen på ett mycket bättre sätt. Istället för att reagera impulsivt och försöka skrämma spelaren med bilen, borde jag ha hållit mig till lugnt och realistiskt rollspel. Jag kunde ha försökt lösa det genom dialog eller låtit situationen spela ut sig på ett mer naturligt RP-sätt, kanske genom att ringa polisen eller samla bevis istället för att ta saken i egna händer.
och denna är i slutet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att jag måste vänta på min tur och att ni har era rutiner, men jag vill bara säga att jag verkligen saknar att spela på servern. Det här har fått mig att tänka efter ordentligt, och jag hoppas få en chans att visa att jag kan göra bättre ifrån mig framöver.

sjödin

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
309
Trofépoäng
18
Godkänd

Top Bottom