Godkänd rami1.h | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
Användarnamn: rami1.h

Vad är ditt namn i verkligheten? rami

Vad är ditt discord namn? rami1h

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Roro och han föddes i ett litet område utanför Stockholm han är 18år han har haft en väldigt bra uppväxt fram till han blev 15år då började han ta droger och gick med i ett gäng dom blev hans nya familj han lämnade sin mamma och pappa och kom aldrig hem igen han gjorde massor av dåliga grejer men tillslut så tröttnade han på sitt liv han ville få ett bättre liv han vill studera men han vågade inte säga till hans gäng men när han blev 18 år så rymde han från gänget han tog pengar ifrån dom och reste bort han blev hemlös och han försökte söka jobb men ingen ville ha honom men en dag så kom en man till honom som erbjöd honom ett jobb som städare han började jobba varje dag till han hade råd att börja studera hans mål är att bli polis han vill hjälpa till och bli en bra människa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär väldigt duktig inom många yrken, är vältränad och kan hantera stress

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär blir oftast arg enkelt, har adhd, får lätt ont i huvudet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP scenarion och mer utvecklande RP som sträcker sig en längre tid, Har mycket erfarenhet inom RP så har koll på vad en får göra och Icke göra! Jag hade tänkt att vara antigen Mekaniker eller försöka mig på Polis Yrket! Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har rpat i snart 3 år har även varit staff och liknade på andra servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario behöver man inte alltid vinna utan ibland så får man offra eller förlora ett scenario då båda parterna ska ha kul, Motparterna ska alltså kunna vinna och ha kul också

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är för mig när man inte vänar om sitt liv tillexempel jag riktar ett vapen eller liknade och den personen väljer att inte ta upp händer eller att ja kör med ett fordon rakt ut för ett berg det är också sunförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = dödar utan anl vdm= använder sitt fordon som ett vapen suntförnuft = när gör orealistiska saker ig NLR = du får inte komma ihåg något efter du dött

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

sjödin

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
309
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd efter muntligt. Välkommen till Avena!Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Top Bottom