Godkänd rambo_646488 | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rambo_646488

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197992236157/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000101e7d47d

Vad är din discord tagg? rambo_646488

Vem var det som bannade dig? xyz

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för jag hade pling ijud

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag o nogra kopmpisar hopade suport föe nogra grabbar hade gjort fell då hörded man på hans klip att han hade pling ijud då sa han det till stafens å då blev jag bannad

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: nej han hade helt rätt till o banna mig men jag vill komma tilbaka o kuna rp på avena,

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag blev banad i 30 dagar det lärded jag mig om men nu gjorde jag ett mistak o nu försöker jag att komma tilbaka

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja kunde byt sunpack men nu har jag det men jag upskatar om man kan komma tilbaka å kunna träffa alla kompisar ig.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja har förståt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom