Nekad rambo_646488 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rambo_646488

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Användarnamn: rambo_646488

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Ange ditt födelsedatum: 13 November 2012

Ange ditt Discordnamn: rambo sexy boy

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter felix jag är 20 år på min fritid tycker jag om att spela hänga med vänner och med tjejen jag har bra med aktivitet och trivs bra på avena

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Runt 5-7 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ca 1månad ksk

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att jag är en mogen och ansvars full person som gillar att hjälpa till och göra servern till en bättre miljö för alla

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att vara smidig och lungn i support och hjälpa alla som behöver hjälp på nästa sett även vara aktiv med reports och speca och se till att folk inte begår regel brott så att server blir en så bra spel miljö för alla spelare.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med trevligt bemötande mot våra spelare i support mycket aktivitet ig med reports och spec

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress genom att se till att alla tar det lungt och alla får ta upp vad dom vill

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029