Nekad raggeballs89 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

raggeballs89

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragburt

Vad är ditt discord namn? vad2984

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kriminell som växt upp på gatorna. Han har gjort allt från småbrott till att vara involverad i stöld och olagliga affärer. Han är lugn och tänker alltid ett steg framåt. Han håller sig mest i bakgrunden men har bra kontakter inom den kriminella världen. Målet är att bygga sitt eget nätverk och få mer kontroll över stadens svarta affärer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Taktisk och smart. Han tänker alltid på nästa steg och gör få misstag. 2. Bra på att hålla låg profil. Han gillar att hålla sig i bakgrunden och styra därifrån. 3. Han har starka kontakter.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är är en måltavla för polisen. Han är agressiv. Han isolerar sig från andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att spela en karaktär som är bra på att hantera kriminella affärer och konflikter. Jag gillar att skapa intressanta situationer med andra spelare och vara flexibel i hur jag spelar. Jag försöker alltid hålla en realistisk roll och bidra till att göra servern roligare och mer levande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Spelade mycket på trakten RP men sen stängde de ner den servern. Har också spelat en del på amerikanska servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag som spelare är villig att göra scenariot roligt och intressant även om det innebär att motståndaren vinner eller får en fördel.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är för mig att använda sitt omdöme och fatta beslut baserat på det som är mest rimligt i en situation. Att vara realistisk.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen copbait: man får inte medvetet försöka få polisens uppmärksamhet. Ingen RDM: döda eller slå spelare utan scenario. Man måste ha FEARRP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Granskar !

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom