Inaktuell QueztX. | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QueztX.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
43
Trofépoäng
8
Användarnamn: QueztX.

Vad heter du? Jag heter Mate

Ange ditt födelsedatum: 23 September 2008

Ange ditt Discordnamn: Min Discord namn är queztx.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Mate och är född i Ungern och uppväxt i Sverige, Jag är en skön grabb med mycket ljust framtid, På fritiden brukar jag vara med kompisar och chilla hemma och spela. jag är 16 år gammal och väldigt mogen jämfört med dem andra nya staffsen och dem medlemarna som inte kan sluta lalla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv nästan varje dag i ganska så många timmar, förrutom när jag har skola och pluggar och sånt men annars kan jag vara rätt så aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem ända sen starten

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag stör mig ganska så mycket på alla som lallar och, jag som staff kommer försöka få bort alla lallarna

Vad är din uppgift som Staff? Som staff ska du ha respekt, vara rättvis och framförallt göra en bra arbete, man ska försöka hålla sig till en bra rp nivå ingame men också att vara staff innebär även att man ska vara aktiv i support,ingame och specca och ta reports ingame som spelarna har skickat in. Detta är en staffs uppgift.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det jag kan bidra med är väldigt mycket grejer, kommer göra mycket staff arbete. Kommer även vara väldigt aktiv och göra så att Avena blir en allmänt bättre server genom att hålla bort lallarna och dem som helt enkelt förstör servern. Har mycket erfarenhet och kunskap, samt har jag bra social kompetens. Jag är en allmänt snäll, hjälpsam person som kan ta emot kritik och jag söker och kräver en bra spel upplevelse från alla! Är driven och engagerad till mitt arbete, jag är självgående och sätter tydliga krav på ordning och reda. Jag har noll tolerans mot folk som bryter mot serverns regler. Jag kan ta åt mig kritik, lyssnar och försöker lära mig av dem som sitter högre. Jag har hög respekt för de andra inom staff teamet och är en teamplayer. Jag som staff kommer både kunna va akitv ingame och ta reports, specca osv men även i support. Jag är en mogen, snäll och social person. Inom staff teamet är jag öppen för allt och tar åt mig den uppgift jag blir tilldelad, jag har inga gränser när det gäller staff arbete oavsett hur mycket tid eller kraft det tar.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag är jättebra med att hantera stressiga situationer. Ingen problem med att hantera det och har blivit varn med det efter alla dessa månader jag har varit staff. Men om t.ex Några staffs eller lallare som hoppade support börjar prata mun på varandra då kommer jag såklart bli lite upprörd och försöka säga till dem att lugna ner sig annars så måste jag muta eller flytta över en till väntrumet.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom