Godkänd Qparkjonsson02 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qparkjonsson02

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Qparkjonsson

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Berätta om din karaktär. alex olsson 24 år. uppvuxen i stockholm med sin tvilling brorsa leon föräldrar patrick och lena som var bra föräldrar när dom var små men blev sämre. alex föddes kl 20:35 på en måndag kväll och leon 4 minuter efter. förlossningen gick bra och dom åkte hem. alex växer upp till en bra familj med bra ekonomi och allt var bra. tills en dag vid 4 års ålder när pappa patrick åker på fyllecäll efter en hetsig afterwork. alex blir ju orolig men fattar inte så mycket mamma berättar och alex blir ledsen. sen går det bara utför. pappa patrick blir allkis/ dricker nästan varje dag. alex lider utav det såklart och han berättar i skolan vid 8 års ålder dom tar de vidare till soc och soc gör polisanmälan och alex och leon blir omhändertagna. men dom kom ej till samma familjer. vilket gör dom väldigt leddsna iomed att dom varit tillsammans nästan hela livet. alex familj är ej så bra enligt han. han växer upp i den familjen och när han är 12 år rymmer han. han bor hos en vän i 1 år innan polisen tar han för första gången för han hade stulit en energidricka i en kiosk. snuten skickar han till en annan familj. och han får reda på att mamma börjat med droger han blir ledsen och arg. så han börjar jobba för gäng för att tjäna pengar för att kunna ta hand om sin mamma och pappa. småjobben blir till stora och nu är han en knarklangare vid 15 års ålder. han börjar gå med i ett gäng nu och dom gillar han för han ej har några gränser. han gör stora pengar nu och vill inte stoppa för han är djupt i de. han börjar bli stor i gänget nu är han högerhand till bossen i gänget vid 17 års ålder. nästa dag blir de razzia i hans lägenhet för snuten har haft span på han. dom hittar 67 gram kokain och 400 gram hasch i läggan. dom griper han och han får 5 år i fängelse. år 2022 kommer alex ut och ska börja om på nytt han skaffar ett lagligt jobb och börjar jobba. han hyr en lägenhet i en ny stad och bygger upp sitt liv. nu vill han flytta hit skaffa sig nya planer och se hur det går.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig, rolig, unik

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär small/klen och skit på boll sporter

Vad kan du bidra med till serverns RP? såklart en bra rp nivå, roliga stunder med gott folk, massvis med scenarion en rolig stund helt enkelt, och kommer bjuda på nya tag och bra rp Och seriös rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har över 2000 timmar på fivem och har spelat på avena innan och jag vet hur jag rpar och vet hur man sköter reglerna och vet hur man gör

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna spela så attbåda parterna ska tycka de e rolligt som om tillexempel att jag rånar någon på ett tråkigt sätt så måste jag inte ta hans vapen eller att man låter han gå biligt.

Vad är suntförnuft för dig? ? att man ska tänka som irl som om IRL skulle jag inte åkt runt och skottat en hel dag men på avena kanske folk gö de och de skulle jag säga är suntförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random deatmatch betyder att man dödar något utan andledning, metagaming tar info från discord och rpar på det, man får inte dupa vapen,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hydra

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
6
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38
Godkännd efter muntlig intervju, Välkommen!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38