Nekad praxyyyyyyyyy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

praxyyyyyyyyy

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: praxyyyyyyyyy

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? praxyfnbr

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2010

Berätta om din karaktär. .min karaktär heter hezzy och han är en riktig rolig grabb. Han är uppvuxen från zimbabwe men är halv svensk också, hezzys intresse är att ha kul och hitta nya människor och göra en rolig rp. Zaki har inte så många framtidsplaner just nu, han glider mest runt men om någon stund hezzy kanske tar ett kliv och börjar bli krimminl men just nu är hezzy bara en vanlig person som tycket det är kul att rpa

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, rolig, sammarbets villig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg, trött om inte ätit, alltid sur

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med roliga scenarion och fantastisk rp, så hezzy kan bidra med mycket roliga scenarion man aldrig komer glömma bort.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja 50+ servers bla. Swewave, unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid vinna senarionen.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka logiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming du tex sitter med i en vän i discord och du blir rånad och du säger komm jag blir rånad på (platsen)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill jätte gärna spela denna server för jag har hört och sett att folk faaktiskt kan rp!

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
läser

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
Nekad Utveckla dina svar! Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Top Bottom