Nekad Porre | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Porre

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175414209/

Ditt Hex-ID eller BanID: ban id: 539

Vad är din discord tagg? poetic._.

Vad är det för typ av avstängning? Anticheat

Vem var det som bannade dig? Fiveguard ac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-19 221115.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Hade själv för mig att det var bugg ban men min kompis sa att jag hade spawnat vapen så om det nu är det jag blev ac bannad för så ber jag extremt hämskt mycket om ursäkt och jag lovar och svär på allt att det aldrig kommer att ske igen och om jag får tilläga var det över ett år sen och jag var ung och dum

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Kommer inte ihåg var as länge sen men kompis sa att jag spawnade vapen

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Om jag nu spawnat vapen så är det full förståeligt att jag blev bannad och tycker att det va bra att ac detecta isf då jag skulle göra något som är totalt oaccebtabelt och använda mig av fusk. men jag vill tillägga att det var 1 år sen om inte mer vid mitt medvete

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: a tror jag hade nån ban innan om det var duping elr något i den stilen men har lärt mig en hel del med åren och är inte som jag va förut och lovar att ja ska sköta mig och visa en bättre sida av mig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Inte använt fusk mm lovar att jag ska visa den bättre sidan av mig om jag får chansen.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom