Intagen pogos | Ansökan till Staff [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pogos

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: pogos

Vad heter du? Albin

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2009

Ange ditt Discordnamn: realpogos.

Berätta kortfattat om dig själv: Snäll, trevlig och lyssnar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Från typ 16-19 varje dag på helger säkert 7 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Nån dag men spela på valon förut

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff då jag vill att folk som sitter i support ska få snabbast hjälp och dom som ksk behöver en staff i ett specielt scenario får det så snabbt som möjligt. Jag vill som staff kunna få folk att lyssna på mig och göra servern till en bättre plats. Jag spelar en hel del av min fritid på FiveM och kunde helt ärligt inte vara mer glad över att få vara en del av denna fantastiska Community och vet om att jag hade kunnat göra en skillnad, jag är såklart inte felfri men kan argumentera och ta en lugn och sansad diskussion och utan att låta för självgod så skulle jag vilja påstå att jag har bra koll på reglerna och hur scenarion och konsekvenserna för ett regelbrott skall utfärdas. Eftersom jag spelar en hel del på servern så ser jag också var det behövs läggas extra tid någonstans och på vad och det är specifikt, jag hoppas därför såklart att man får chansen att kunna göra en förändring och kunna bistå med hjälp när den behövs som mest. Mina bästa egenskaper är att jag besitter ett bra bemötande, besitter en god kunskap inom konflikthantering och är bra på problemlösningar. Jag tror mestadels på grund av min ålder och min mogenhet att jag kan sticka ut lite i staff teamet och faktiskt kunna komma med bra idéer för att lösa konflikter, RP relaterade situationer och dylikt. Jag är alltid engagerad och är alltid opartisk i mina åsikter och det är en viktig egenskap, speciellt när man sitter som staff. Mitt tålamod skulle jag säga är bra, därför kan jag sitta i spec ett bra tag för att medverka till Avena (Det motiverar ju mig ännu mera). Jag har ett väldigt bra minne, så regler och straff sitter väldigt bekvämt i hjärnan, med det kan jag komma med ett svar väldigt snabbt, såklart en bra utredning innan men det går relativt snabbt.

Vad är din uppgift som Staff? Att man tar sina ärenden seriöst och inte lallar i dom försöker göra allt snabbt och smidigt, Sedan att inte hoppa runt till andras ärenden och fråga folk om dom kan komma till en annans ärende bruka hända väldigt ofta att staffs hoppar in och frågar om dom kan komma till ett annat ärende. Jag tycker att man ska agera med sunt förnuft, kunna känna sig in i personen och försöka tänka "Är det logiskt att denna personen skulle gjort detta?" osv, man måste såklart agera opartiskt mestadels men lite parti är bra. Man måste kunna se igenom lögner, påhitt och annat. Inte vara rädd för att ge ett straff, ha en bra anledning till straff osv. Man måste ha förmågan att ge konstruktiv-kritik istället för att bara nämna vad som är fel, istället för att säga felen samt vägleda personen till hur hen kan göra det bättre nästa gång.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Professionellt arbeta, aktivt jobb och göra servern till en bättre plats.

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra, håller mig lugn och deffar som sista utväg.

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom