Nekad PlungenKungen | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

PlungenKungen

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: PlungenKungen

Vad är ditt discord namn? PlungenKungen

Vilken arbetsplats ansöker du till? Taxi Chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef på taxibolaget för att det är aldrig någon som jobbar där och jag vill att det ska bli mer normaliserat att använda taxi i staden. Just nu är taxijobbet ett dött yrke, och jag vill att det ska livas upp igen. Jag tycker att jag är rätt person till att göra det.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu jobbar jag inom DHL arbetet.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej jag har ingen tidigare erfarenhet men jag har haft andra jobb på olika servrar, dock inte som chef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att göra det ett mer aktivt yrke där jag hoppas många kommer vela jobba. Jag kommer även försöka anställa fler personer så att man nästan alltid kan ringa och beställa en taxi om man vill. Till exempel så finns det folk som inte har en bil, eller om deras bil har gått sönder mitt ute i ingen stans. Då kan man bara ringa en taxi som kommer och hämtar en. Och det är de jag vill ska hända. Istället för att folk kanske bara gör /spawnmenu vilket inte är så roligt rp. Taxijobbet ska även bli mer än bara en körning. Det ska vara en rolig upplevelse med sociala konversationer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att jag passar bra till denna position för att jag är en pratglad människa som gillar och är bra på att prata med människor. Jag har även viljan och förmågan att ta ansvar för att driva taxibolaget. Jag kan ta hand om alla olika situationer och jag tycker det hade varit kul med taxi för ett roligare och bättre RP i staden.

Hur många bans har du? 1

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom