Pinkexplosivepowder | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lova

Ange ditt födelsedatum: 27 Augusti 2010

Ange ditt Discordnamn: PinkExplosivePowder #kycklingen9089

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Lova och är snart 15 år gammal. Jag är en glad och positiv person som alltid försöker se det bästa i alla situationer. Jag har stort ansvar och tar rollspel väldigt seriöst. Jag tycker om att hjälpa andra och skapa en bra rp på servern. Jag är engagerad och älskar att bidra till att göra rp så bra som möjligt för alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv runt 5 timmar per dag oftast mer. Nu när skolan börjar kommer jag vara aktiv mer på kvällen i ungefär 3 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit en medlem på Avena i runt 1 månad nu och tycker att det är väldigt roligt.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som Staff på Avena för att jag vill bidra till att göra servern ännu bättre och skapa en positiv och bra rp för alla. Jag gillar att hjälpa andra spelare, lösa problem och se till att reglerna följs för att alla på servern ska kunna ha kul. Jag är engagerad i serverns framgång och vill vara en del av Avenas team som arbetar tillsammans för att förbättra rp upplevelsen för Avena.

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff skulle min huvuduppgift vara att hjälpa spelare, se till att alla följer serverns regler och skapa en bra och rättvis rp. Jag skulle vara en stödperson för nya spelare och hjälpa till att lösa eventuella problem som uppstår, samtidigt som jag se så att ordning på servern. Jag skulle även arbeta tillsammans med teamet för att se till att rollspel-upplevelsen är så bra som möjligt för alla.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med min positiva attityd, mitt ansvarstagande och min vilja att hjälpa andra. Jag är engagerad i att upprätthålla en vänlig och respektfull miljö på servern, där alla spelare känner sig välkomna och har roligt. Jag kommer att vara aktiv, närvarande och hjälpa både nya och erfarna spelare med eventuella problem de har. Jag kommer att se till att reglerna följs för att alla ska kunna ha en bra upplevelse på Avena.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn. Jag försöker ta ett steg tillbaka och analysera situationen för att förstå vad som behöver göras för att lösa problemet. Jag tycker att det är viktigt att hålla en positiv attityd och inte låta stressen påverka mitt beslutsfattande. Jag prioriterar att kommunicera klart och tydligt med de inblandade, och om det behövs, söker jag hjälp från andra Staff-medlemmar för att hitta den bästa lösningen på problemet.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Medlemskap

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Tror personligen att jag inte hade varit så bra med donation men allt funkar.

Top Bottom