Nekad persikan | Ansökan som Kriminell

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persikan

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: persikan

Vad är ditt discord namn? Persikan

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2002

Berätta om din karaktär: En persika vid namn Persikan Olsson ville bli kriminell. Trots sin söta natur drogs Persikan till spänningen och planerade små stölder och bedrägerier. En frukt av gott hjärta, men frestad av den förbjudna världen av kriminalitet. Persikan stod inför ett svårt val: följa sitt snälla inre eller ge efter för lockelsen av det förbjudna.

Varför ska just du bli kriminell? För jag är aktiv mycket vet vad jag håller på med oxh är efrfaren och kommer vara den bästa rpa på er server och vill ha roligt med er server och tar det verkligen seriöst

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? Att jag har varit på massa andra servar och mycket timmar på fivem och ör den aktivaste och bästa ni kommer ha och ser verkligen fram imon det kriminell livet i er stad

Beskriv ett bra kriminellt scenario: I smider Persikan Olsson, den listiga persikan, och hens fruktkriminella gäng planer för att stjäla den legendariska "Guldkärnan". Med skarpa sinnen och smidighet tar de sig an utmaningen att nå det värdefulla målet. Spänningen stiger när de närmar sig stölden och måste övervinna alla hinder på sin väg till framgång. Har två till men det är ett av den

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till: I GTA, ett bankrån kräver ett välplanerat team med olika färdigheter. Efter att ha rekognoserat banken tar de kontroll, hackar sig in i valvet, samlar byte och flyr från polisen i en intensiv biljakt. Och så är ett bankrån på ett sätt finns flera

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? Försöker finta poliserna och få bort dem ringer mina gängmedlemmar och ber om hjälp att dem ska komma

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? Nej ska vara en väldigt bra andning typ grovt misstänkt

När får du öppna eld med dina vapen? När du är grovt misstänkt eller i bra scenario där du måste använda det för du ska tänka när skulle du ha gjort det i verkliga livet

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni? Snackar med dem och säger att det är vårt områden och lyssnar dem inte så börjar vi rikta och säger att dem sak dra från vårt område

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet: Att typ om du är kidnappad och du snackar ooc med dina vänner så kan du bara säga vart du är hela tiden och sånt gillar ej det så ska det ej vara

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell? Att komma med i ett gäng träffa ni medlemmar och ha roligt och ta det som verkliga livet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom