Godkänd Palle | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palle

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Palle

Ditt namn: Adam

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2009

Ditt Discordnamn: albertlangare / P

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Aktiv minst 4 timmar per dag på vardagarna.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ända sen Valon

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill bli servervakt då jag ser väldigt många bara joina in i servern och ickemedlemar som snor bilar, slår, säger fula saker och tycker jag de är väldigt många lallare och problemspelare. Jag vill bara underlätta jobbet för staffs och kan de vara jobbigt om de inte är någon staff inte och kanske ickemedlemmar bara gör vad dom vill. Jag säger inte att icke medlemmar har dålig rp, har sätt många med väldigt bra rp men majoriteten av icke medlemmar lallar mest och det där är vad jag vill få bort. Jag vill mest bli servervakt eftersom att det är många som inte sköter säg och inte följer reglerna sen är de ju såklart att jag vill bidra med servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har roll inom rpn där man ska se till att bra, rolig, intressant rp sker, ska även se till så det är rp och inte folk som inte vet vad rp innebär, en servervakt kan även kicka, banna 1h om det är så att det inte är någon som uttför grundreglerna för servern..
Man ska inte leta efter problem, problemen kommer till än och DÅ tar man återgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna rpa och ta små återgärder på folk medans man ändå kan rpa. Även kunna ta små återgärder ett liten stund för att Avena ska vara en högkvalitativ rp. jag själv tycker även det har varit lite lall nu på servern och så kunna ta små återgärder så dom lär sig efter sina fel. Kommer även va aktiv så kommer kunna ha mycket koll på rpn medans jag själv rpar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Att jag gör grejer bara för att jag kan, hota folk att inte göra si och så bara för att jag har mer makt än dem.

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Granskar!

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom