Nekad PabloBoi | Medlemskap ansökning [Liamgalet]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PabloBoi

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer

Vad är ditt discord namn? visningsnamn: Pablo Användarnamn: pablo_boi

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Benkt Larsson är din vanliga svenska polis. Han växte upp i de finare kvarteren i Göteborg. Han fick som liten mycket inspiration och respekt av ordningsvakter på fotbollsmatcher. Han fick sedan ett stort intresse för att skydda oskyldiga människor. Hans pappa var en huligan i Göteborg klacken. Han avskydde människor som inte respekterade lagar och regler. Han vill dock bli mer än bara en polis och hoppas på högsta chef.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1: Snäll och säker på sin grej 2: Gör saker bra under press 3: Kan se rakt igenom en lögn.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1: han är lite knubbig 2: han är rädd för att skada folk för mycket 3: han är lite trög ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig stund för alla. En ännu bättre RP server genom att helt enkeltet följa regler, bidra till RPns, följa min roll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servar men tröttnat på alla. Sen såg jag eran på min tik tok och tyckte den såg jätte bra ut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I till exempel ett gäng krig kanske ditt gäng inte kan vinna fast ni kan höja oddsen att ett annat gäng vinner.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska hålla sig till regler. Man ska göra som man ska.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Driveby, lämna gäng och personrån

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Liamgalet

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
75
Trofépoäng
8
Nekad, lämna gäng och personrån är inga regler, försök igen om 24 timmar! Plus fortfarande fel Discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom