Nekad Otto | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Otto

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Otto

Vad är ditt namn i verkligheten? Otto Hallberg

Vad är ditt discord namn? 0.t.t.o

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Jag heter Svante och är 13 år gammal. Jag kommer från en liten by ute på landet, men har nyligen flyttat till en större stad med min familj. Jag har en bror som heter Pontus och en katt dom heter nisse. Det har varit en stor förändring i mitt liv, och jag söker nu nya vänner och ett community där jag kan känna mig hemma. Jag gillar att spela, och hitta på roliga grejer tillsammans med andra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Svante är öppen för nya människor och älskar att lära känna nya vänner. Han är lätt att prata med och trivs i sociala sammanhang, Att flytta från en liten by till en storstad har gjort honom flexibel. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och situationer, Trots sin unga ålder är Svante försiktig och eftertänksam. Han gillar inte onödiga konflikter och försöker tänka på konsekvenser innan han agerar.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Eftersom han är ny i storstadslivet har han inte full koll på alla regler, människor eller faror. Det gör honom ibland lite naiv, Svante är fortfarande ung och kan bli stressad eller osäker när det blir allvarligt, t.ex. vid hotfulla situationer eller beslut som påverkar andra, Han vill gärna vara omtyckt av alla, vilket gör att han ibland säger ja till saker han egentligen borde säga nej till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är positiv, nyfiken och lär mig snabbt. Jag följer regler och visar respekt till både admins och andra spelare. Jag gillar att samarbeta och kan bidra till roliga scenarion med kreativt och engagerat RP. Jag vill vara en del av en community där man stöttar varandra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny inom RP men har kollat mycket på YouTube och Twitch där folk spelar på svenska FiveM-servrar. Jag har testat lite RP innan på öppna servrar och känner att jag är redo att ta nästa steg och spela seriöst. Jag vill lära mig mer och bli bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid spelar för att vinna själv, utan att du agerar på ett sätt som också gynnar eller stärker upplevelsen för den andra parten, även om det innebär att din karaktär förlorar i stunden.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda logik, empati och omdöme i olika situationer tex du inte börjar skrika i röst chaten om du förlorar ett argument istället så hanterar du det som i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att du bara börjar fightas med någon för ingen anledning, metagaming är att du använder information som din karaktär inte vet om tex du ser fålk i dc planera ett rån så då åker din karaktär ditt för att stoppa rånet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad.
Anledning: Ej samma namn på discord och steam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom