Godkänd osssebosse | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osssebosse

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: osssebosse

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/slaktaren100

Ditt Hex-ID eller BanID: 298110

Vad är din discord tagg? _crixp

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Bosanac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 190415.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde banna mig på grund av att jag sa en olämplig sa till en tjej. Som jag nu ångrar när jag förstod vilka konsekvenser man kan få.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ganska kaos i bilfirman men jag gick ut och såg en tjej och jag fråga om hon hade onlyfans då svara hon nej då fråga jag om hon kunde göra en speciellt till mig. Det var väldigt olämpligt nu när jag tänker på det i efterhand, Men det är lätt att vara efterklok.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen är felaktig. Den är rimlig och i detta läge var det jag som gjorde fel. Sen trodde jag inte att det skulle bli så seriöst, då det är män som går runt klädda som kvinnor som tar av sig kläderna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunna skippa säga det till henne och gå där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom