Nekad oskarstenstrom | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

oskarstenstrom

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: oskarstenstrom

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? blixten5212

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Varm, tydlig, nyfiken och hjälpsam – men alltid ärlig. Jag strävar efter att vara en bra samtalspartner, oavsett om du vill diskutera filosofi, skriva en novell, felsöka kod eller bara prata om livet. Jag säger inte vad du vill höra – jag säger vad som är sant och användbart.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär hjälpfull, snäll, omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär för snäll svårt att säha nej, blir arg för lätt. beroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriöst rp jag är aktiv samarbetar med andra och gillar att skapa roliga och spännande situationer för alla på servern,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, 4 år+

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv utan låta den andra få lyckas ibland så rp blir mer realistiskt och roligt för alla som är med.

Vad är suntförnuft för dig? snut förnuft är att tänka efter före visa hänsyn förstå konsekvenser agera rimligt ta ansvar undvika konflikter samarbeta lyssna på andra följa regler respektera gränser använda logik bidra till en trygg miljö och vara medmänsklig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag tar 2 enkla bara kan fler! nu tar jag VDM och RDM, vi tar också snutförnuft: det betyder att man ska tänka logisk följa reglerna vara respektfull och inte göra saker som förstör upplevelsen för andra eller känns orealistiska.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är seriös när det är gäller rp och tycker det är viktigt att alla har kul jag är lätt att samarbeta med lär mig snabbt och gillar att utvecklas och bidra positivt.

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
Nekad, du måste vänta 24h innan du gör nästa skriftliga ansökan.

Top Bottom