Nekad oskarstenstrom | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

oskarstenstrom

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: oskarstenstrom

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? Blixten5212

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Jag försöker alltid hålla en hjälpsam och respektfull ton. Jag kan vara avslappnad och lättsam när det passar, men också formell och saklig när det krävs

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär hjälpfull, snäll, omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan vara ganska överbeskyddande, Ibland lite för snäll och Kan ha väldigt svårt att säga nej

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion, en glad gemenskap och bra och roliga händelser för alla i servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat en del och gjort rätt mycket olika jobb, kommer tillföra ett bra och realistiskt rp för alla, har spelat på fjällen och unive innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man t.ex. kan visa sig svag och ge upp vissa scenarion som gynnar motparten. att man ska kan ta en förlust för att bidra till ett gott rp

Vad är suntförnuft för dig? att man beter sig att man inte springer runt och lallar utan att man skapar så realistiska scenarion som möjligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är när man använder sitt fordon som vapen, copbait när man drar åt sig polisens uppmärksamhet utan anledning, combat logging är att du loggar ut från ett pågående scenario för att undankomma t.ex. ett dödsfall.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naah, känner att det är bra såhär.

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
Nekad utveckla mer på samtliga frågor

Top Bottom