Godkänd oskar634 | Medlemskap ansökning [Lazer]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

oskar634

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: oskar634

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskar634

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Fredrik Schiller är en 25-årig svensk kille som vuxit upp i en förmögen familj i Stockholms innerstad. Han är väluppfostrad och har alltid haft möjligheten att njuta av livet, men bakom fasaden finns en person som söker sitt eget äventyr och identitet. Fredrik är karismatisk och social, men ibland kan han uppfattas som lite bortskämd eftersom han aldrig riktigt behövt arbeta för något.

Trots sin bakgrund är Fredrik långt ifrån enbart en rikemansson. Han är ambitiös och har nyligen bestämt sig för att skapa sitt eget liv, oberoende av familjens förmögenhet. Med ett skarpt sinne för affärer och en känsla för stil drömmer han om att starta sitt eget företag eller bli högt uppsatt på de befintliga företagen i stan. Fredrik har också ett stort intresse för motorsport och spenderar gärna tid med att meka med sin egen bil eller tävla på banan.

Hans personlighet balanserar mellan charm och självsäkerhet, men under ytan finns en viss osäkerhet kring om han verkligen kan stå på egna ben. Fredrik är lojal mot sina vänner och har en tydlig rättskänsla, vilket gör att han inte tolererar oärliga typer. Samtidigt är han inte rädd för att ta lite risker, särskilt när det kommer till affärer eller att testa sina egna gränser.

I grunden är Fredrik en ung man som försöker hitta sin plats i världen och någon som vill visa att han är mer än sin familjs pengar och skapa något han kan kalla sitt eget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket RP erfarenhet, över 3000 timmar på ett flertal olika servrar allt från icke whitelistade till whitelistade servrar. Jag har spelat finsk, engelsk och svensk RP och sett många olika scenarion och jag tror att med hjälp av min erfarenhet kan jag skapa nya scener av hög kvalite som man inte tidigare sett på servern, och bidra till andras RP. Jag tror att det skulle bidra väl till servern med fler hög kvalitativa RP spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man spelar för att skapa en bra och trovärdig story, där alla inblandade får en chans att utvecklas och bidra till spelets upplevelse, även om det innebär att ens egen karaktär "förlorar" ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan reglerna mycket bra, jag har läst extra mycket på kriminella reglerna som varierar mycket från server till server, men exempel på regler är exempelvis VDM, vilket betyder att man utan bra RP orsak använder ett fordon för att skada eller döda andra spelare, eller RDM vilket är att man dödar en annan spelare utan en bra RP orsak och utan att RPa med spelaren innan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 3000 timmar på olika servrar. Jag har varit polis, kriminell, gängledare, bilhandlare och massor med annat och jag tror jag behärskar nästan alla aspekter av RP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att jag skulle vara bra och ett bra tillägg till servern, man kan aldrig lida med för många högkvalitativa rollspelare.

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad

Top Bottom