Nekad ollebult | Permanent Ban Överklagan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebult

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441271685/

Ditt Hex-ID eller BanID: 241721

Vad är din discord tagg? ollebult

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? det står hemtervevlig det är jag

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 195507.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag vet inte vrf jag blev bannad jag viste ju inte hur jag gjorde för att det är nytt till spelet och jag visste inte hur jag hämta mina grejer

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag skulle åka och hämta mina grejer jag hadde köpat på blackmarket och sen visste jag inte hur jag skulle hämta mina grejer sen såg jag och åkte ditt men när jag kom fram visste inte jag hur jag tog imot mina grejer så jag trodde det var en bugg så jag slog han men sen blev jag avstängd

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker att den här bannen är falsk för a jag visse inte om de bara var en bugg eller inte för a det var en ny grej till spelet och det är ju ochså fel hur ni perma bannar mig för det här som jag inte ens vet är en bugg eller inte så det är ju lite konstigt för at jag vet ju inte hur jag tar imot mina grejer som jag har spenderat 17k på och jag vill inte bli bannad på den här serven för jag har spenderat riktiga pengar här den här serven har bästa serven

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: dom tidigare bannsen var at folk reporta mig för grejer jag hade gjort fel men då hade jag lärt mig efter det för jag vill spela så jag skärpte till mig men den här gången är ju helt anorlunda för den här gången var ju för at jag inte vet hur jag ska göra för at hämta mina grejer för jag tror det är en bugg

Hur hade du kunnat göra annorlunda? kanske om jag inte hade slagit gubben som stog där men jag trodde de var en bugg för det är nytt till spelet så efter jag slog honom så kanske det skulle ara bra igen för när jag kom och skulle hämta mina grejer så blev han rädd för jag körde för nära så att jag trodde att det var promblemet fört så jag testa slog han så han skulle bli vanlig men sen bara permabannar ni mig.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38