Godkänd Oliver | Medlemskap ansökning [Morre]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Oliver

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? kanelbullen21

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Alex är en karaktär som lever på gränsen till lagen och har en mörkare bakgrund. Han är i sina tidiga 30-årsåldern och har vuxit upp i en tuff miljö där han lärde sig att överleva genom att använda sin list och charm.

Som kriminell har Alex blivit involverad i olika olagliga aktiviteter, från småstölder till mer komplexa brott, som smuggling och bedrägeri. Han är känd för sin förmåga att planera och genomföra sina brott med precision, vilket har gjort honom till en respekterad figur inom den kriminella underjorden.

Trots sin tuffa yta har Alex en djupare sida. Han har en lojalitet mot sina vänner och en stark aversion mot att skada oskyldiga. Detta skapar en intressant konflikt inom honom, där han ständigt kämpar med sina val och konsekvenserna av sitt liv som kriminell. Hans mål är att bygga upp sin makt och inflytande, men han måste också navigera de faror som följer med ett liv i brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en spännande dynamik till Avena RP genom sin kriminella bakgrund och komplexa personlighet. Hans förmåga att planera och genomföra brott kan skapa intressanta konflikter och samarbeten med andra spelare.

Dessutom kan hans inre kamp mellan lojalitet och moral ge djup åt berättelsen, vilket kan leda till oväntade vändningar i spelet. Genom att interagera med både laglydiga och kriminella karaktärer kan Alex fungera som en bro mellan olika grupper och bidra till en rikare och mer mångfacetterad spelupplevelse. Hans ambitioner att bygga makt och inflytande kan också driva handlingen framåt och engagera andra spelare i hans resa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario på Avena RP innebär att du skapar en situation där den andra spelaren får möjligheten att lyckas eller uppnå sina mål. Det handlar om att bidra till en positiv spelupplevelse och göra berättelsen mer intressant.

Genom att låta motparten vinna i vissa situationer kan du skapa spännande konflikter och samarbeten som gör spelet mer dynamiskt. Det kan även leda till djupare relationer mellan karaktärerna och en mer engagerande berättelse. Att spela på detta sätt visar också på en vilja att samarbeta och bygga en gemensam historia, vilket är en viktig del av rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har koll på att serverns regler på Avena RP är viktiga för att upprätthålla en bra spelmiljö. Här är några exempel på vanliga regler som kan finnas: 1. Rollspel och realism: Spelare förväntas agera och prata i enlighet med sina karaktärer för att skapa en trovärdig spelupplevelse. 2. Ingen metagaming: Det är inte tillåtet att använda information som man har fått utanför spelet för att påverka sitt agerande i spelet. 3. Respekt för andra: Alla spelare ska behandlas med respekt, och trakasserier eller mobbning är inte accepterat. 4. Konsekvenser för handlingar: Spelare måste vara medvetna om att deras handlingar får konsekvenser i spelet, vilket kan påverka både dem själva och andra. 5. Regler för brottslighet: Om en karaktär begår brott, måste det göras på ett sätt som följer serverns regler och inte skapar en obalanserad spelupplevelse. Det är alltid bra att läsa igenom hela regelverket noggrant för att vara säker på att man följer alla riktlinjer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har spelat på mycket servrar som är väldigt seriösa med sin RP då jag är väldigt duktig på att RPa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en passionerad rollspelare med stor erfarenhet av olika scenarier och karaktärsutveckling. Jag har alltid haft en förmåga att skapa djupa och intressanta karaktärer som bidrar till en engagerande berättelse. Jag tycker om att samarbeta med andra spelare för att bygga upp en dynamisk och realistisk spelvärld. Min styrka ligger i att jag kan anpassa mig till olika situationer och spela både seriöst och humoristiskt, beroende på vad som krävs. Jag strävar alltid efter att göra spelet roligare för alla inblandade och ser till att respektera reglerna och andra spelare. Jag tror att min förmåga att RP gör mig till en värdefull tillgång för servern.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Godkänd- vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir du automatisk nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom