Intervju Oggiv | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Oggiv

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Oggiv

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? oggivw

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Flink och han är född 1995 i en liten stad. David är intresserad av bilar hans favorit bil är en Volvo 744 med USA front. Min karaktär David jobbar som en reporter i nuläget. Där Intervjuar han folk om vad deras åsikter. David växte upp i en familj med mamma, pappa och en hund som hette Selma Hans pappa jobbade som polis han ville hjälpa sin by att bli säkrare och det vill David också göra. Hans mamma jobbade som en läkarsekreterare. De bodde i en lägenhet med balkong så ibland när det var sommar och någon i familjen öppnade balkongdörren så smet Selma ut och dem bodde på första våningen så och det var en gammal stege vid sidan som hon klättra nerför. David har en bästa vän som heter Kristoffer och de känner varandra sedan de gick i samma klass. När dem var i förskoleklass så busa dem lite då och då. När Kristoffer och David gick i sjuan så mötte David en tjej som hette Nelly och David var kär i henne så en dag gick han fram till henne och frågade ut henne på den date men hon sa nej David blev såklart förkrossad och gick hem. Och David kommer aldrig glömma det. Davids fritidsintressen har varit thaiboxning och bilar. Han lärde sig thaiboxning för om han skulle möta någon dum som börja slå han så har han självförsvar. På fritiden brukar han mecka på bilar med sin pappa i deras garage om pappa inte jobba såklart där hade hans pappa en Dodge Charger 1970. Nu bor David ensam i en lägenhet och meckar på sin egen bil och ibland så kommer hans pappa och mamma med sin Dodge.