Intervju Oggiv | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Oggiv

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Oggiv

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? oggivw

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Flink och han är född 1995 i en liten stad. David är intresserad av bilar hans favorit bil är en Volvo 744 med USA front. Min karaktär David jobbar som en reporter i nuläget. Där Intervjuar han folk om vad deras åsikter. David växte upp i en familj med mamma, pappa och en hund som hette Selma Hans pappa jobbade som polis han ville hjälpa sin by att bli säkrare och det vill David också göra. Hans mamma jobbade som en läkarsekreterare. De bodde i en lägenhet med balkong så ibland när det var sommar och någon i familjen öppnade balkongdörren så smet Selma ut och dem bodde på första våningen så och det var en gammal stege vid sidan som hon klättra nerför. David har en bästa vän som heter Kristoffer och de känner varandra sedan de gick i samma klass. När dem var i förskoleklass så busa dem lite då och då. När Kristoffer och David gick i sjuan så mötte David en tjej som hette Nelly och David var kär i henne så en dag gick han fram till henne och frågade ut henne på den date men hon sa nej David blev såklart förkrossad och gick hem. Och David kommer aldrig glömma det. Davids fritidsintressen har varit thaiboxning och bilar. Han lärde sig thaiboxning för om han skulle möta någon dum som börja slå han så har han självförsvar. På fritiden brukar han mecka på bilar med sin pappa i deras garage om pappa inte jobba såklart där hade hans pappa en Dodge Charger 1970. Nu bor David ensam i en lägenhet och meckar på sin egen bil och ibland så kommer hans pappa och mamma med sin Dodge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat länge nu och jag ska RPa bra Jag har varit medlem på en annan server där jag har jobbat på Mekonomen, Sjukhuset, Polis, QPark och Securitas jag kan göra bra scenarion och jag ska bidra med den bästa RPn jag har. Och jag ska utveckla min RP ännu mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte spelar för att vinna. Utan ibland måste man ta en förlust för RPns skull. Om alla hade spelat för att vinna alla scenarion så hade det inte gått att spela pga att det hade varit kaos och dålig RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått alla serverns regler. En utav reglerna är VDM vilket är en regel folk bör bli bättre på. VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen t.ex att man kör in i folk i snabb hastighet så den oskyldiga flyger iväg och dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet. Jag har spelat på en annan server 2021 vilket var det året jag började men såklart så har jag tagit lite pauser och inte spelat RP varje dag i 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Lite grann. Jag är trevlig och kan RPa roligt och seriöst.

Top Bottom