Nekad Nulla_dig | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Nulla_dig

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nulla_dig

Vad är ditt namn i verkligheten? didrik

Vad är ditt discord namn? Didrik_0

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. kriminell snor billar gör kriminella afärer och försöker komma med i geng

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb trevlig och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hamnar i argument har kort stubin och kan svära ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? om folk bryter mot reglerna kan jag förklara va de har gort fel.om poliser följer efter mig så stannar jag.att folk inte är osamas kan jag bidra till och inte bryta mot regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? att man inte ska göra okrävande saker txp ge motstånd till polisen och sen kan jag reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett rollspel eller scenario innebär att du som deltagare är beredd att agera på ett sätt som möjliggör för motståndaren eller medspelaren att nå sina mål eller vinna i spelet,

Vad är suntförnuft för dig? att jag inte bara gör utan att jag tänker på konsekvenserna

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. NLR Definition: Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag bryter inte mot regler

Top Bottom