Inaktuell noelmannen | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelmannen

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: noelmannen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006733422/

Ditt Hex-ID: 11000013e5fd46e

Vad är din discord tagg? noelmannen

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Zevz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förlora min krim igår så glömde jag att lämna in kniven så blev jag stopad av polisen då bana han mig för krim fast krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. igår fick jag indragen krim och svban så när jag gick ingame så glömde jag att jag hadde en kniv på mig och sen när jag gick fram till en polis så banna han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var de för jag blev ju svbannad och så glömde jag att jag hade kniv på mig och prisis när jag skulle ta bort kniven blev jag banad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två gånger har jag de 2 svban och 1 vanlig och de denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att dropa kniven direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Novuz

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
620
Trofépoäng
37
Stänger denna, då din ban verkar inte kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom