Intervju noelmannen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

noelmannen

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: noelmannen

Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? noelmannen

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Elias Diskmaskin har en bakgrund där han har haft en bra uppväxt med sin mamma, pappa och sin lillebror. Elias har haft det jobbigt i skolan och skippat ganska mycket för han har blivit lite mobbad av flera personer i skolan. Elias hoppade gymnasiet för han kände att det var jobbigt han ville inte plugga o lyckades aldrig få några vänner. Elias har alltid haft det jobbigt med det sociala när han var liten han satt ganska mycket inne och lyckades inte få så många vänner men han hade iallafall sina 2 kusiner sen sin lillebror. Elias började jobba hos sin pappa som var bil försäljare. Elias har alltid haft ett stort intresse för bilar och därför ville han också vara med sin pappa och jobba. Elias framtidsplaner och hans dröm är att han vill öppna en bilfirma i en stor stad där han kan lyckas bra och få in pengar. Han vill också flytta nån annan stans än där han bor nu för han vill kunna upptäcka nya saker i andra städer. Elias ska försöka skaffa sig ett litet jobb först hos nån bilmekaniker eller nån liten bilfirma för att kunna börja nån stans sen ska han försöka bygga upp sig och lyckas öppna sin egna bilfirma. Han vill också kunna hjälpa sin familj och vill tjäna ihop mycket pengar så att hans lillebror också kan komma dit i framtiden och hjälpa Elias med sin bilfirma som han hoppas att han kan öppna någon gång i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla mig till reglerna och göra roliga scenarion och spela för båda partnerns sida

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst i ett scenario det är att du ska ge alla en chans i ett scenario och att du inte bara ska gå för att vinna de. Ett exempel kan vara om jag är polis och det är andra som gör ett rån då ska vi kunna ge dem en chans att kunna fly istället för att bara ta fast dem direkt och skjuta ner dem innan dem har lämnat butiken. Det är också för att man inte ska kunna spela för makt och pengar att typ alltid polisen ska vinna scenarion att dem kriminella får också kunna vinna sina scenarion ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm man får inte använda sitt fordon som ett vapen, rdm rdm till exempel jag befinner mig vid röda garaget och det är en annan person där jag väljer att döda honom/hon utan något bakom liggade scenario eller giltig anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
godkänd-vidare till intervju, du har 48h på dig att ta den

Top Bottom