Godkänd Noahziz | Medlemskap ansökning [.erik01.]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahziz

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Noahziz

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? n0z1s

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter carl-olof svennson han växte upp själv med sin mamma i uppsala han gick i särskola men vill bli polis när han växer upp hade de tuft i skolan dåliga betyg han gillade att vara ute och ta kort på polis bilar och va hemma för att han har socialt förbi, han blir lätt krängt tar åt sig mycket som sägs kan han har torets, framtids planerna är att bli polis och göra stande tryg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp. Kommer göra så att alla har kul och att jag inte alltid får det jag vill. Hade alla haft det tänket hade du inte haft någon bra rp. Det är därför jag vill bidra med min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela så att alla har roligt. Du ska inte alltid vinna för att du vill vara bäst. Du ska låta andra kunna vinna scenariot just för att alla ska kunna bidra med sin rp. Blir du rånad så ska du rp så att du är verkligen rädd och att du vill överleva. Då bidrar du med en bra rp samt att du gör så att dom andra vinner det scenariot. Du ska hjälpa andra för att få ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. meta är när man tar information utan för spelet och sedan använder det i ig, RDM "random death match" man får inte döda någon utan anledning, VDM "Vehicle death match" det är när man använder ett bil för att döda/skada någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat i flera andra städer under längre perioder.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror att jag har fått me allt jag ville.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom