Nekad NisseP | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NisseP

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: NisseP

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255889777/

Ditt Hex-ID: steam:1100001119edd71

Vad är din discord tagg? nissep.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Sebbe

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag c logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och sprang runt och kastade snöbollar osv på torget, sedan valde polisen att dom skulle arrestera mig och ta mig till häktet. Och just då satt jag samtidigt i support och det var just innan eventet skulle börja och då sa han tobias som satt i support att dom inte ska ta mig i fängelse och att jag ska få vara med på eventet istället så då bringade han mig även fast jag inte ens bad han göra det för jag visste inte om det var rätt. Och då blev jag bannad för c logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är lite osäker för jag blev bannad för combatlogg men jag lämnade inte spelet. Men förstår ändå varför dom kan ha valt att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit det förut och tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Säga åt han att inte ta och bringa mig till torget för att det kanske inte var rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sebbeboy

Helper
Helper
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Nekad! För du förstår själv att du har gjort fel. jag kommer stå kvar vid att du ska vara bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom