Godkänd nissedisse | Chef-jobb ansökan [erik01]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nissedisse

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: nissedisse

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore club

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vill testa på något nytt jag har varit regionschef inom sjukvården innan och inom mekonomen på andra serverar och jag vill nu försöka bli klubbägare på moore club eftersom att jag och mina polare skulle nog kunna fixa några riktiga härliga fester. Jag tänker mig att det kan vara ett kul jobb mycket som händer och att ingen är det så tänker jag att jag skulle kunna ge mig på så att man kanske kan fixa en fest tills imorgon när servren är öppen.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit regions chef och mekonomen chef men inte riktigt tyckt att det varit min grej så vill testa på något helt nytt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer vara en aktiv chef och göra riktiga bra fester som att ha bra musik och ibland gratis eller rabatt på dricka. Kommer även fixa så att det är väldigt organiserat vilka som gör vad under fester och kommer ha en liten "briefing" på vad vi ska göra och hur det kommer gå till. Sen är det la inte så mycket att utveckla eftersom det är en fest klubb men kommer göra så att alla har det härligt och att ingen kommer råka illa ut.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är en person som är driven till saker och när jag får en uppgift gör jag den till 100% så bra jag kan. Jag är även en väldigt schysst person och snäll mot alla om man inte beter sig skit mot mig. Kommer även göra sjuka bra fester.

Hur många bans har du? har inga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom