Intervju nissedisse | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nissedisse

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: nissedisse

Ditt namn: Nils

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2008

Ditt Discordnamn: nissedisse

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter nils och är 16 år och jag brukar spela hockey på fritiden och köra moppe brukar även spela fivem och andra spel med mina vänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? lov: Måndag 14-16 sen kväll 19-00 tisdag 14-16 sen kväll 19-00 onsdag 14-16 sen kväll 19-00 torsdag 14-16 sen kväll 19-00 fredag 14-16 sen kväll 19-00 lördag 14-16 sen kväll 19-00 söndag 14-16 sen kväll 19-00 sen skoldagfar efter jag kommit hem runt 16 till typ 23 med paus imellan

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? På avena en dag men på valon har jag spelat sedan 2023 och varit staff innan och tyckte att valon var en bra server.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag såg att valon bytte namn och att ni sökte staffs så då tänkte jag att jag kunde ansöka och hjälpa till på servern nu när den öppnar. Var även staff på valon innan och tyckte att allt gick bra och bra andra staffs. Jag gillar även att hjälpa till och lösa saker så att båda personer får det så bra som möjligt om man inte gjort ett jätte stort fel då.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att lösa problem både ingame och i discord. Jag ska även vara aktiv och se så att alla sköter sig och alla får en sån bra rp som man kan få. Ska även lösa regelbrott som personer har gjort. Jag ska även va en förebild för personerna som rpar som exempel att inte springa runt och lalla och bryta regler. Så istället ska jag följa alla regler ha koll på reglerna och ha en bra attityd mot spelarna. Även kolla reports och sitta och hjälpa personer i support ärenden.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en snäll ton och se så att alla sköter sig. Jag kommer även kolla så rp nivån ligger på en bra nivå så inte de är för många som springer runt och lallar, visst ska de finnas lall i rp men det ska inte blir för mycket och gå överstyr. Jag kommer även ge förslag vad som ska förbättras på servern så att den kan bli ännu bättre än vad den är nu. Så som om det finns något bättre script eller om man ska flytta på några ställen osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en snäll ton och se så att alla sköter sig. Jag kommer även kolla så rp nivån ligger på en bra nivå så inte de är för många som springer runt och lallar, visst ska de finnas lall i rp men det ska inte blir för mycket och gå överstyr. Jag kommer även ge förslag vad som ska förbättras på servern så att den kan bli ännu bättre än vad den är nu. Så som om det finns något bättre script eller om man ska flytta på några ställen osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra, jag tar en situation i taget och löser den och sen om det är för mycket på en gång så frågar jag om någon annan kan hjälpa mig men jag håller en bra ton och gör det så klart som möjligt så att alla förstår vad som gäller så att det inte blir något missförstånd senare.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom