Nekad neopren8xx | Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neopren8xx

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Användarnamn: neopren8xx

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124684078/

Ditt Hex-ID: steam:110000145679d2e

Vad är din discord tagg? neopren8xx

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: Skärmbild (12).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil till bärgare för att ta ut en ny bil då stog det en flera personer med crossa och bra drog fram ett vapen och sa att jag hade 3 sek att gå ur bilen annars skjuter han mig och min dator är väldigt dålig så den klara inte av alla personer så den kraschade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de var ett felaktigt ban för att jag inte kunde göra något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger förut jag har lärt mig om mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skaffa en dator dator

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv
Aneldning: Du c logga när du precis skulle bli rånad så du kommer inte att bli unbannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom