Nekad neo108969 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neo108969

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: neo108969

Länk till din steam profil: https://s.team/p/hvkq-bhvm/PNHNTHJW

Ditt Hex-ID: steam:11000015e7b05e8

Vad är din discord tagg? neo108969

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Tobias21

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-22 225928.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet själv Jag har gjort regelbrott som jag blev bannad för meta gaming Groupon Jag kan stå för den mannen men jag vill inte vara bannad i fyra dagar Och jag har bett om ursäkt Men jag kan be om ursäkt igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev ett jättestort supportärende som tog en timme Till två timmar kanske Mer än en timme och två timmar vi bråkade vi så argument sen kom Staffan tog ett beslut jag skulle bli bannad för meta gaming och Gruppen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel och jag stod för mina misstag och jag svarade på alla frågor som staffan sen och de som jag gjorde Regelbrott till så gott jag kunde och det som jag gjorde fel Jag vill jag har börjat en social RP Och jag släppte fri en GM

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men vissa gånger var det falsk man Staffan gjorde lite fel och banna mig istället för den som jag sen den som skulle bli bannad De ser in fel ID ett nummer fel Vissa gånger visar på på power gaming men det var ds jag haft klipp på det men inte nu Och nu är det den här banden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle vara med på Så lite mer proffsig så det tar ut de mina två kollegor som hade förhör och pratat lugnt och salsa för att jag var så hög rang och det var bara en som var
Polisassistent och Kommunal kommissarie och jag var polisinteden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår men sista grejen Jag kommer aldrig göra om detta igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom