Nekad Neo1 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo1

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? linus.1233455

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Greger gregerson, Greger är en karaktär som kommer från Sverige och har haft en bra uppväxt han har haft två föräldrar som har varit stöttande i alla situationer. Greger har klarat både grundskolan och gymnasiet utan några problem alls han gick ut med fina betyg, Greger har ett stort intresse av polisyrket. Greger har sedan barnsben sprungit ut på gatan och tittat när han hör syrener. Greger är en glad person som alltid är positiv i alla situationer oavsett om det är kris eller en lungn situation. Greger är en riktigt smart person också, Gregers framtidsplaner är att bli polis som han alltid har drömt om sedan barnsben. Han skulle passa riktigt bra som det eftersom han är en sjukt positiv person.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär En riktigt bra bilförare, riktigt positiv i alla situationer, riktigt smart i nästan alla lägen

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Bra på att spendera pengar, kan bli kaxig om folk är riktigt jobbig mot en, inte superbra på kommandon

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att servern ska bli så verklig som det bara går. Jag ska säga till dom som inte följer serverns regler direkt om jag ser det hända. Jag ska göra allt för servens bästa

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har inte en så jätte stor erfarenhet men jag har ändå spelat ganska mycket hos min kompis

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ibland kan gynna en annan spelare än mig så att det blir så mycket RP som det bara går även fast det blir dåligt för mig

Vad är suntförnuft för dig? Att man är ärlig och inte gör så det blir bäst för dig själv utan man ska vara ärlig och agera så verkligt som det bara går t.ex om du får en pistol riktad mot dig så kan du inte springa iväg.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait - du ska inte försöka få polisens uppmärksamhet t.ex genom att köra mot rött när polisen står och kollar. RDM- du får inte slå eller döda någon utan anledning, fearRP om du t.ex får en pistol riktad mot dig så kan du inte springa därifrån

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38