Nekad Nasse | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Användarnamn: Nasse

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199211974365/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000014a9b8edd

Vad är din discord tagg? nasse.1 (Nasse)

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Macke

Bild på banmeddelande: i.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Powergama.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hjälpte min kompis från att bli tagen av polisen, men på klippet så såg det ju ut som att jag tog honom när han var 1 meter från mig och att jag satt i bilen när jag tog han. Men för mig så stod han bakom dörren och jag plockade då upp han för mig snär jag öppnade dörren på lyft men sen fick mitt spel en snabb lagg sen var jag inne i bilen med han och sen körde jag. (Ångrar att jag inte tog klipp på det.)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig, irl skulle inte jag springa till min polare och ba plocka upp han för och dra så det var ju lite suntförnuft av mig men aa. Och jag fick lagg när plockade upp han när jag öppnade dörren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom av de alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ba skita i och åka fram till han och inte plockat upp honom när jag var påväg i bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Macke.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv
Skriver i pm och tjatar. Kopierar den föra och det har ej gått 24tim sedan den senaste överklagan.

Top Bottom