Godkänd n0rt3n | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

n0rt3n

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: n0rt3n

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? n0rt3n

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle abdulasson. Hans födelsedatum är 1999-08-08 (24 år gammal) och han är uppvuxen i rosengård utan några föräldrar. Han hade rätt så Dålig uppväxt, han hade lite vänner, Gick några sporter och han, bodde i en vanlig fosterfamilj, men han var lite mobbad i skolan. När han gick i 1an i gymnasiet så hoppade han av då han kände att det inte hade något värde för han, pengar skulle han få tag på något annat sätt. Efter att han hoppade av skolan så kastade hans fosterfamilj ut han. Dock så blev det inget så han blev hemlös och fick bo på gatan. Han kämpade för att få pengar så han äntligen skulle få flytta till staden av möjlighet "Avena" och nu är han här för att starta ett nytt liv. Kalle är en rätt pigg och trevlig person men han har en riktigt arg och Elak sida som synst då och då. Han har ett stort intresse för Poliser. Under hans barndom ägde hans fosterfamilj en hemlig polis station så han har hållt på mycket med polis saker. Han har även intressen för att hjälpa andra människor och har en liten tanke om att försöka bli polis på riktigt eller att jobba på ett jobb med bra lön så han kan hjälpa folk som behöver hjälpen som behövs för att göra staden till en trygg plats!.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Positiv, Respektfull, Fridfull, Bra humör.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Spring i bena, Socialt inkompitent, Dålig hörsel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå social rp bra scenarios som är roliga för båda parterna och så mycket mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egna vinst utan man ska låta mot spelaren vinna scenarios ochså för att det ska bli roligare för bårda partnerna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är när man ska rollspela som verkliga livet och inte göra bort sig typ rpa realistiskt och sätta gränser tex somm att jag ställer mig och pissar på en bil helt random det är suntförnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kan alla är erfaren men kan nänma några 1. combat logging = Lämna mitt i ett scenario/förlust 2. Vdm = (vehicle deatmatch) att inte använda fordonet som ett vapen tex 3. Copbait = är allt för att få polisen samt andras uppmärksamhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom