Nekad N0ah | Medlemskap ansökning (v199o)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N0ah

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: N0ah

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? zooaah

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Carl Nilson han är Väldigt ärlig, han gillar inte att ljuga och säger alltid sanningen. Han är lojal mot alla han möter. Carl Nilson är väldigt nyfiken och vill alltid upptäcka nya saker och träffa nya människor. Carl är också väldigt modig. Han vågar göra saker och han står alltid upp för alla. Carl är väldigt bil intresserad med. Hans dröm är att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion, utvecklade scenarion som är roliga för båda parterna. Jag kommer alltså inte rpa för makt och pengar utan för att ha kul och sprida glädje. Jag kommer vilja försöka bli polis med och detta är inte jätte många som försöker med så detta är väll de som gör min karaktär speciell. Samt mina karaktärsdrag är också unika.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft: Man ska fatta beslut som är rimliga så att det blir en rolig och realistisk RP. Combat Logging: Man får inte lämna spelet om man ligger under eller förlorat i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men jag har kollat på mina kompisar när de kör.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom