Intagen mxwille199 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxwille199

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: mxwille199

Vad är ditt namn i verkligheten? William Blom

Ange ditt födelsedatum: 5 September 2008

Ange ditt Discordnamn: mxwille199

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag är en kille på 16 år ska fylla 17 år och jag är en mogen kille och jag gillar att vara med mina vänner och rpa med mina vänner på avena för de är en sån bra server och gillar att vara aktiv men ibland på helger så drar jag och är oaktiv för jag är och tränar och kör cross

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer kunna vara aktiv mellan 2-3 timmar på vardagar och på lov och helger mellan 3-4.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem sen 3,5 månader tillbaka och har inte tänkt på att byta heller

Varför ansöker du som staff på Avena? Hej jag vill ansöka som staff på grund av att jag vill hjälpa till med serven och göra så den växer och blir större och bättre mer noggrann med arbetet och vara seriös med att inte hålla på att lalla i support och de är kul att lära känna folk samt de är kul att prata med folk och hjälpa till med de som behövs och jag vill kunna ta åtgärder på folk som jag ser göra fel ifall bevis finns tycker inte man ska blunda för något oavsett om det är sin polare eller inte alla ska få åtgärder och även i support tycker jag att man ska bjuda på sig själv och samt vara seriös men att man kan skoja till de lite ibland men vara seriös

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta åtgärder på dom som inte följer servens regler jag ska även hjälpa folk som behöver hjälp i support för att hjälpa dom med deras ärenden jag vill även hjälpa folk så dom är trycka med att kunna spela på denna server och få hit fler spelare och även kunna få dom att ha de så roligt som möjligt

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med mycket aktivitet inom support och även reports och så kommer jag att speca mycket jag kommer även ta ansökningar som kommer in jag kommer även bidra med ett bra RP till serven

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer försöka att vara så lugn som möjligt och ta de ifall dom skriker mycket så kommer jag be dom att lugna ner sig och om de inte gör de så kommer dom få en server-mutar tills jag tar bort den när de är deras tur att berätta sin sida.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,030