Godkänd Musti | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: Musti

Vad är ditt namn i verkligheten? Osman

Vad är ditt discord namn? osman_040

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Fadji är Uppväxt i malmö med sin äldre bror Momo/Mohammed dom hade det väldigt tuft hemma eftersom deras Pappa hade lämnat och deras mamma var alkoholist sammt jobbade inte. Deras mamma trodde aldrig på att nån av dom skulle lyckas eftersom allt dom gjorde om dagarna var att spela och vara ute med sina kompisar. Mustafa Och hans bror Momo börhade hänga mycket på gatorna med sina kompisar och göra dumsaker Småbax, Rån och mer men sera orkade ingen av dom göra de längre dom ville känna mer pengar dom kunde inte leva på de här. Till slut började dom råna stora ställen som smyckes affärer och även sälja droger, men dom viste att detta inte var ett hållbart jobb för det fanns så många risker. Till slut så kom polisen till deras ort exakt vart dom brukade sälja dråger alla börja springa iväg men Momo kunde inte springa iväg han han inte. Polisen tar honom och dom ser att han har 2kg Narkotika på sig så dom tar in honom och låser upp honom. Mustafa var helt förstörd Momo var hans förebild sen liten Mustafa orkade inte med detta livet mer till slut gav han upp med det livet. Yasin var tröt och ville vissa sin mamma att han kan bli framgångs rik att han kan göra bra saker han ville bara bevisa de till någon. Mustafa började gå ut tidigt på morgonen för att hitta job men inte många ville att han skulle jobba där eftersom hur han klädde sig och pratade. Mustafa ändrade sig på många sätt efter han märkte det han börja klä sig lite finare och prata mer moget till slut så hitta han ett job ett rent job nått som Mustafa var glad med. Mustafa bror Momo kommer ut och han börjar också jobba där Kanske ändras lite om jag blir krim.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Skön att hänga med, ha roligt på olika jobb och tänker på pengar antar jag

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite agressiv ibland, gillar köra snabbt kommer inte på nått annat

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra me seriös o rolig rp, gillar att bygga upp min karaktär från grunden o inte bara hoppa in o skjuta direkt. bosse abdisson e påväg in i det kriminella livet, så kommer fokusera på att spela ut det realistiskt, inte stressa. gillar att skapa scener där det händer saker som känns på riktigt, bråk, svek, pengar, allt sånt. försöker alltid ge bra rp till andra, även om min karaktär förlorar ibland. handlar inte bara om att vinna utan att det blir fett rp för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem nästan 2 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna själv eller "komma undan" i varje situation. alltså att man ska spela för att den andra parten utav ett scenario ska ha så kul som möjligt istället för att de ska bli så mye support ärenden o liknande i discord.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka extra någa innan du gör nått som att kröa i 400 förbi torget

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr Vdm Rdm Copbair Sunt Pwg1 Pwg2 Clogg Social rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom