Godkänd Muller | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Muller

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Muller

Vad är ditt namn i verkligheten? Miller Blomberg

Vad är ditt discord namn? Muller

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Sten Larsson å kommer vara mesta dels laglig men ksk nått litet krim där å där på sidan av å jag kommer allämt ba va trevlig å erbjuda bra RP, Han växte upp i sverige å flytta till LA efter att han hamnat i stort trubbel med nsuten i sverige för att han sålde droger så nu har ahn valt ett nytt liv i LA för att försöka förbättra sig, Min gubbe har intresse för bilar å saker med motorer i övrigt å pengar är alltid intresant såklart.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, Hjälper andra om de behövs, å är trevlig mot andra, bra på å köra, rättvis mot alla på alla sätt som finns för att jag vill att alla ska njuta av servern.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite små seg i skallen, Trött ofta, humör svängningar, kan starta argument som är onödiga, startar ofta bråk med folk å hamnar mycket i trubbel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kan bidra med en fair och trevlig RP till servern där jag får alla att njuta av spelet lika mycket som mig och fatt alla ba allmänt ska ha de kul för det är det som det handlar om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag var med i velo å var först med i mc gäng sen var jag mer laglig efter jag länade den mc klubben.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara kul för alla som spelar och att man försöker sitt bästa för att det ska vara rättvist å alla ska tjäna nått på det liksom

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker efter innan man gör nått för man skulle liksom intye åka 300kmh i torget eller typ flyga av ett berg i 300+ man skulle inte riktig dra fram ett vapen å bara börja skjyta på alla som är där liksom.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, FearRP, OOC, å att man inte får ta infomation utanför servern, man får inte ta info från riktiga gta heller.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte riktigt jag njuter ba av å kö rp å jag vill att alla ska ha det kul

Top Bottom