Godkänd Mr.L | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.L

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mr.L

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? linusisking

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Robert Nilsson har varit i många städer runt om i landet och andra länder, han har haft det bra i uppväxten och föddes i stockholm med hanns mamma och när han var 14 så flyttade dom hit till staden och hanns mamma fick ett job och shänade bra med pengar. Nu försöker Robert att skaffa pengar så han kan köpa en epa så han kan åka runt i staden men just nu så går han bara runt it staden och försöker hitta ett sätt att skaffa pengar. nu är Robert 16 år och 11 månader gammal och tittar runt i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kommer göra roliga bra senarion jag kommer göra så att alla har det kul i senariot inte bara vi som txmpl rånar jag kommer göra så att gisslorna och polisen har det jävligt roligt och det ska ändå va seriöst men lite roligt får man väll ha och om ni inte set de så kommer jag rpa som krim så att ni vet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de e att txmpl polisen ska stanna dig och du kör där ifrån och sen får dom stopp på dig och du börjar springa och när dom gripper dig så slår du dom och försöker göra allt för att inte förlora senariot man måste lära sig att har man blivit tazad så stannar man och blir gripen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är när man använder bil som vapen rdm när man dödar utan andledning cop bait när man försöker få polisens uppmäksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har erfarenhet!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom