Nekad morre | Chef-jobb ansökan [col]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Användarnamn: morre

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef inom polisen

Varför vill du bli Chef/VD? För jag har väldigt mycket erfarenheter inom poliskåren samt att jag vet hur allt fungerar och ska hanteras. Jag ha fått höra ofta att jag är en duktig polis och att jag tar hand om mina kollegor på ett bra sätt. Jag som rikspolischef skulle gå till 100% för att få kåren att stiga ännu ett snäpp upp. Mitt mål som rikspolischef kommer alltid vara att mina kollegor samt alla andra i staden ska kunna leva i ett tryggt samhälle samt att alla ska kunna få en chans att ansöka till polis. Det första jag kommer göra är att prata med min poliskår om hur de vill ha det, ifall de har förslag osv om hur vi ska kunna driva kåren frammåt på ett bra och tryggt sätt. Jag kommer hålla utbildningar där jag lär ut poliserna hur man använder sig utav radiodisciplin, hur man på lättast sätt får stopp på bilar som smiter, skjutövningar samt reglerna och hur man ska bete sig i allmänhet. Kommer hålla mötet 1-2 gånger i veckan där alla poliser får ge förslag hur vi ska förbättra veckan därpå, samt hur vi arbetat veckan som varit. Kommunikation är den stor del i polisens arbete, kunna hur man använder sig av rakel-nummer osv. Har märkt av tidigare poliskår att det fungerat väldigt bra men jag skulle vilja förbättra detta ytterligare. Jag har ävn en hel del ideer hur vi ska kunna förbättra oss i stora scenarion samt hur jag som rikspolischef kommer kunna leda poliserna frammåt i de olika scenarion. Vi kommer träna på t.ex hur vi ska vara uppställda på bankrån, Jag kommer låta alla ansöka till polis, och ge dem jag tror hade varit bra polis en chans. Men vi kommer fortsätta på det spåret med 3 varningar sen får man sparken. När man fått 3 varningar har man bevisat att man inte kan sköta jobbet som polis. Mitt största mål som polis är att alla ska kunna känna sig trygga i staden och välkomna att trivas. Jag kommer få folk att utvecklas som människa och ge dem erfarenheter som kan hjälpa dem livet ut.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som polis som sagt, och är rang kriminalkommisarie, så det hade inte varit svårt för mig att uppgraderas till rikspolischef eftersom jag just har många tidigare erfarenheter hur man är som chef.så jag har varit polis ett tag och vet såklart hur allt fungerar och hur man ska bete sig

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nu har jag varit polis ett tag vilket har byggt upp erfarenhet inom de mesta som har med polisen att göra. där av har jag lärt mig i princip alla grunder man behöver för att kunna driva en bra poliskår. Under tiden som polis har jag deltagit i väldigt många scenarion där jag blivit ledd men även lett poliserna genom scenariot. Ifrån det har jag lärt mig hur man ska agera i de olika situationerna som t.ex vanliga trafikstopp till skottlossningar, Under tiden som jag varit polis har jag även kollat på hur andra högre uppsatta poliser är, där har jag sett hur chefen beter sig i just avenas poliskår , Jag trivs väldigt bra som polis samt att jag gillar yrken där man måste sammarbeta men även alltid ha ständig kontakt med sina kollegor.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet allt jag kan, min huvuduppgift som rikspolischef är såklart att se till så att alla är nöjda och trygga som poliser, men också såklart att förebygga den stora kriminaliteten som pågår just nu i staden, för att få mina kollegor att bli bättre poliser och att de också ska utvecklas, så kommer jag att försöka att hålla utbildningar som folk vill ha för att de själva ska utvecklas som polis, jag kommer att göra allt för att folk ska ha det bra poliskåren och känna att de ska ha en bra chef som de kan snacka med om de behöver någon hjälp eller något, jag kommer utveckla Arbetet, genom att det kommer in en seriös chef som har 100% koll på vad den gör och såklart har tidigare erfanheter inom inte bara att jobba som polisen utan också att vara chef inom poliskåren, jag kommer helt enkelt göra poliskåren till en seriös och bra poliskår, jag kommer också vara väldigt aktiv när det gäller att se på hur andra arbetar, genom att kolla avrapporter osv, genom det, kan jag ge de tips som jag ser att de kan behöva för att utvecklas som poliser, om de gör bra ifrån sig ger man befodringar, så jag kommer också inte bara vara aktiv när det gäller att vara inne i servern, utan också att se på när andra jobbar helt enkelt, jag ser många poliser nu också som inte sköter sig alls, som kör runt på mopeder som inte tillhör polisen, som absolut inte kan sitt yrke, som chef kommer jag att hålla möten ofta och som jag nämnde tidigare, att se på noga när andra poliser arbetar så jag ser att de verkligen beter sig, jag kommer även att välja rekryterare som jag ser är bra och kan ta intervjuer så att de får in erfarna bra poliser som kan sitt yrke för det som krävs för att komma in till poliskåren, jag tycker poliskåren hittills har varit väldigt bra, det ända jag ser som ett problem är som jag nämnde tidigare, att det är väldigt många lalliga poliser, och detta är det jag verkligen vill förbättra som rikspolischef inom avenas poliskår, jag kommer också se till så att alla poliser följer polislagarna samt reglerna vi håller inom avenas poliskår, när jag ser något som jag märker att många gör, så kommer jag att hålla ett möte där jag klargör vad det verkligen är som gäller för regler, detta kommer att få de flesta att förstå, jag tror också att de flesta poliser kan lära sig av sina misstag, och därför kan få en tjänstevarning för det, jag tror på att folk som inte beter sig ibland bara behöver tänka efter lite, om de har klarat en intervju då klarar de också att bete sig som polis, så som chef kommer jag inte vara alldeles för hård att sparka någon för att de gjort något litet fel, men jag kommer inte heller att vara liksom extremt snäll, utan reglerna ska fortfarande följas, och det gäller alla, det spelar ingen roll om någon är aspirant eller högre uppsatt, jag kommer att behandla alla lika värda inom poliskåren, så för att sammanfatta nu vad jag kommer att utveckla till poliskåren som en ny rikspolischef, så kan vi säga att jag kommer se till så att alla behandlas lika, jag kommer ha väldigt mycket koll så att alla beter sig som jag har sett tidigare att många inte gör, jag kommer försöka att göra allt så att ingen sitter missnöjd, jag kommer hjälpa personer när de stört på problem eller något de behöver, jag kommer helt enkelt göra allt för att poliskåren ska bli så seriös och bra som möjligt,

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart att jag skulle det, jag tycker alltid att det är lika roligt att vara polis oavsett vad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Eftersom jag har väldigt många tidigare erfarenheter inom poliskåren, jag är en seriös och snäll polis som alltid håller en god ton, jag har alltid haft i mig att vara snäll och hjälpsam, som polis kommer jag försöka vara så aktiv som möjligt vilket att jag kommer kunna vara, jag kommer kunna vara väldigt seriös och bygga upp poliskåren till en seriös poliskår där alla kan bete sig, inte massor av lalliga poliser som jag sett på sista tiden, helt enkelt kommer jag att kunna göra poliskåren till en seriös poliskår på servern, om någon behöver hjälp så hjälper jag alltid till, ingen ska behöva vara rädd för att säga till mig om något, utan det är bara att säga så löser jag det man behöver hjälp med, jag är helt enkelt en erfaren, snäll, hjälpsam polis

Hur många bans har du? Vet inte riktigt, har fått någon när jag var ny till servern, men har såklart förbättrat mig sedan dess

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom