Intagen morre | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Användarnamn: morre

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns heter jag irl

Ange ditt födelsedatum: 18 Jun 2009

Ange ditt Discordnamn: Morre_123

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som är 15 år gammal, jag brukar spela mitt favorit spel fivem på min fritid, som jag spelat i nästan 2 år nu ungefär, jag har verkligen fastnat för de och fortsatt spela de väldigt länge nu, allmänt är jag en snäll och hjälpsam person

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ungefär 2-3 eller 4 timmar per dag kan jag göra staff arbete, och då är de reports, specca scenarion och sitta och ta support

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 23 september tror jag, så jag vet liksom hur hela servern fungerar, så de hade absolut inte varit några problem alls att bli en den av staff teamet på avena roleplay

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på avena roleplay eftersom att jag ser väldigt mycket lall nu på servern, som staff kommer jag att kunna förhindra detta genom att specca scenarion och ta reports, jag vill också kunna hjälpa personer som behöver hjälp i servern, så de inte slutar spela på servern för de inte tycker de för får lite hjälp eller något, jag ser också extremt många i staden nu som copbaitar samt inte använder sig av sunt förnuft, som bara kör ifrån trafikstopp från polisen osv, detta vill jag förhindra för jag vill ha en bättre seriös rp, genom att förhindra det kan jag ta klipp som bevis och ge de en ban så de förstår att de gjort fel och förhoppningsvis inte kommer göra om det för att de lär sig av sin ban, jag vill också bli en del av staff teamet för att jag har kollat på under en lång tid hur staffs är och de verkar väldigt snälla och hjälpsamma så de hade varit väldigt roligt att få träffa nya vänner och ha kul och hjälpa personer tillsammans, på tidigare servrar när jag varit staff har jag nästan alltid varit ansvarig inom något, så att bli medlems ansvarig tycker jag också är väldigt roligt, att få ta ansökningar och intervjuer för att få in mer folk på servern, så om jag blir medlems ansvarig kommer jag också att vara väldigt aktiv genom att ta ansökningar och intervjuer och välkomna in folk på servern :)

Vad är din uppgift som Staff? Min absoluta största uppgift som staff är såklart att se till så att alla sköter sig på servern och att ingen bryter mot reglerna vi har här på servern, men också att alla känner sig trygga, att de liksom kan vara på torget och inte känna att de kommer bli vdmade vilken sekund som helst, utan de ska känna sig trygga på servern där det inte finns några lallare, men för att se till så att alla sköter sig, så kan jag ta reports, specca scenarion-det är en väldigt stor fördel för att se att folk beter sig, och också att sitta i support där folk kan sätta sig om de inte får svar i reports kanske, så min uppgift som staff är helt enkelt att se till så att ingen begår regelbrott på servern och att alla känner sig trygga.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med väldigt mycket, jag har många tidigare erfarenheter inom staff yrket, så jag kommer att komma in som en erfaren bra staff, jag hjälper även så mycket jag kan, jag är väldigt snäll så folk kan känna sig trygga att prata med mig om det är något de behöver eller om de ser att någon bryter mot reglerna på servern, så jag kommer helt enkelt kunna bidra med mycket som staff, jag är väldigt erfaren och kunnig inom staff yrket och kan helt enkelt alla grunder man ska kunna behöva för att bli staff på en RP server

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer brukar jag vara lugn och försöka behålla det lugnet, jag pratar alltid med lugnt ton, jag försöker lugna ned de andra om de är arga, men om de absolut inte går så kallar jag in en ledig högre uppsatt staff som kan ta hand om ärendet bättre, om jag är helper kanske de tycker att jag liksom är maktlös, men om en admin kommer in så skärper de sig nog bättre

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
119
Trofépoäng