Nekad Milozen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milozen

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Milozen

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Milozen13

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Daniel Svensson. Daniel är uppvuxen i ghettot och kommer från Sverige han gillar att mecka med billar och motorer. Daniel får glädje av billar och motorer han blir också glad av att köra bil. i framtiden vill Daniel få hus och ha barn och kanske bli polis

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på att mecka bil och motorer och han är bra på att spela och han är bra på att cykla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär att han kan cykla jätte fort och kan mecka alla fordon och han kan vinna typ 25 spel

Vad kan du bidra med till serverns RP? att följa RP och inte göra nåt som är utanför reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet men inte så mycket men jag vet hur man spelar rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska ha logik medans man spelar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du får inte slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. du får inte använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda nån

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas jag får godkänt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom