ahmedd
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Millepille...
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton
Vad är ditt discord namn? hej.hej.hej.hej
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2025
Berätta om din karaktär. akgrund och framtidsplaner för din karaktär: På insidan är Mille en "tuff" karaktär då han djupt inne är rädd och orolig med hans bakgrund och föräldrar, men om man lär känna honom visar han sin mjuka sida och är omtänksam och snäll. Eddie älskar också bilar och är därför intresserad i att jobba hos Nån bilfirma.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll rolig omtänksam
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är stark och modig och snäll
Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra rp. Trevliga staffs trevliga personer.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja unive har jag spelat på förut jag är bra på att vara krim o sånt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är inte bara jag som ska vinna i ett scenario, jag ska också ge andra Chansen att vinna i ett scenario
Vad är suntförnuft för dig? Att man typ tar en bil framför en polis eller nåt.
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm.Vdm.Copbait.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en skön grabb och rolig att rpa med.
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton
Vad är ditt discord namn? hej.hej.hej.hej
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2025
Berätta om din karaktär. akgrund och framtidsplaner för din karaktär: På insidan är Mille en "tuff" karaktär då han djupt inne är rädd och orolig med hans bakgrund och föräldrar, men om man lär känna honom visar han sin mjuka sida och är omtänksam och snäll. Eddie älskar också bilar och är därför intresserad i att jobba hos Nån bilfirma.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll rolig omtänksam
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är stark och modig och snäll
Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra rp. Trevliga staffs trevliga personer.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja unive har jag spelat på förut jag är bra på att vara krim o sånt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är inte bara jag som ska vinna i ett scenario, jag ska också ge andra Chansen att vinna i ett scenario
Vad är suntförnuft för dig? Att man typ tar en bil framför en polis eller nåt.
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm.Vdm.Copbait.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en skön grabb och rolig att rpa med.