Millepille... | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

ahmedd

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum: 21 Augusti 2009

Ange ditt Discordnamn: hej.hej.hej.hej

Berätta kortfattat om dig själv: ag är en man som gillar att spela och kan mycket om rp och har hjälpt den här staden mycket . jag har lagt mycket tid i dän här servern och verkligen kan alla regler. och lär mig av mina mistag. jag är snäll ödmjuk omtänksam. vet vad jag gör och viljat vara en del av staff teamet hella mitt liv. och hoppas jag får min chans.vet att jag är rätt person för de här. och är profisonel på sånt hä.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv nästan varje dag 5-6 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 och en halv månad snart.

Varför ansöker du som staff på Avena? som sagt jag har alltit vilja vara staff och jag kommer vara en bra staff som kommer göra sitt job och kommer vara ärlig och hålla koll på servern. jag kommer inte ta ut folk från t.ex fängelset kommer inte göra såna grejer.kommer inte abusea och göra regel brott

Vad är din uppgift som Staff? holla koll på servern så att alting går bra och ingen bryter mot reglerna och låta folk ha roligt och sprida kärlek t folk .

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med mitt engagemang för att upprätthålla serverns regler och skapa en rättvis samt säker spelmiljö. Jag är noggrann och duktig på att upptäcka regelbrott som fusk eller störande beteende och tvekar inte att agera konsekvent och rättvist när det krävs. Genom min kommunikationsförmåga kan jag hantera situationer på ett respektfullt sätt, samtidigt som jag tydligt förklarar varför reglerna är viktiga och hur de ska följas.
jag kommer ta alla reports

Hur hanterar du stressiga situationer? jag är lugn jag gör situationen mindre stressfull o kallar ditt nån annan staff

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Jobb donation och medlemskap de är inte min grej tyvär.

Top Bottom