Nekad MilleGTA | Temporär Ban Överklagan [ola svensson]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleGTA

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: T.ex. https://steamcommunity.com/profiles/valexx/

Ditt Hex-ID eller BanID: 545877

Vad är din discord tagg? MilleW

Vem var det som bannade dig? ns15922

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-08-07 15_36_50.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror dem trodde att det var jag som lootade en kropp men det var min kompis

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Min kompis körde bilen sen krockade vi med en bil med 2 personer i bilen och dem blev arga sen började dem jaga oss sen hoppade min kompis ur bilen och döda ena snubben sen lootade min kompis han sen drog vi men jag va i bilen hela tiden

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker att det var en felaktig ban för att det var inte jag som gjorde det, det var min kompis

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har blivit bannad för att jag lallar men jag har lärt mig om att inte lalla runt.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte va i bilen med min kompis

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom