Nekad Mille1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Mille1

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mille1

Vad är ditt discord namn? realmille

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Rikspolischef här på Avena då jag har mycket erfarenheter från både att vara chef alltså vara i den positionen och styra men även väldigt mycket erfarenheter från polisen. Jag vill styra upp denna kår då jag sätt och hört att det är ganska kaos och mycket lall från polisens sida vilket jag tycker är otroligt tråkigt och det är sånt som jag vill få bort och skapa en bra och stabil poliskår. Jag kommer vara så aktiv jag kan som Riks och bygga på den hela tiden som tex att få bort problempoliser och ta in nya kompetenta som vill något vettigt. Jag kommer börja med att hålla några möten med administrationen och ledningen för att få en bättre uppfattning om polisen då jag ej är polis just nu. Sedan börja hålla möten med hela kåren och ta upp lite saker som behöver förändras och nya regler osv för att få en sån bra kår som möjligt och folk har en dröm att bli polis på denna server.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jag som vanlig medlem och åker för det mästa runt i min bil och kollar runt lite.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, Jag har väldigt mycket erfarenheter. Jag har rollspelat i drygt 2,5 år där mer än hälften varit polis rp då jag tycker det är det som är roligast och speciellt när man kan styra en kår och hjälpa till. Jag har både erfarenheter från att vara chef på andra jobb så jag vet vilka arbetsuppgifter en chef har och jag har även erfarenheter från att vara polis då jag varit Rikspolischef på Valon under dom bra tiderna och även varit i ledningen på valon. Jag har även varit Sekreterare på Vation när det var en stabil server med mycket folk. Även RPAT som polis på flertals andra servrar tex unive osv. Även varit ledning här på avena där vi alla i ledningen jobbade som ett team och byggde upp kåren så den blev riktigt bra vilket jag vill fixa igen att alla i kåren är sams och att alla i administrationen och ledningen är sams så vi kan jobba tillsammans och inte emot varandra.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla polis jobbet på många sätt. Polisyrket är ju det viktigaste jobbet på servern och utan en bra poliskår så finns det ingen rp. Poliskåren är också den som lite styr RPn så utan en bra poliskår så kommer Rpn vara sisådär. Det jag vill förändra är att få borta samtliga lallare inom polisen och även på bort de polisen som är ute efter att bara vinna scenarion, skjuta, döda, lalla osv. Det är just det som jag vill få bort och om detta försvinner skulle jag tro att RPN på servern förbättras. Förbättras polisrpn så kanske Krim rpn förbättras med vilket gör att RPN på servern bli bra och Polisrpn blir stabil. Jag kommer även bli mer strikt med att ha de vapen man har på sig. Man ska ej rulla runt med M6 när man patrullerar utan man ska ha sin glock och sin Mp5 om man får tillstånd av Befäl. Just nu är det väldigt mycket av det vad jag sätt att folk skjuter med M6or och rullar Fri hänt att jag blivit stannad av en FRi snubbe vilket ej ser bra ut till en ny person som rpar på servern. Just sånt vill jag få bort. Jag kommer också förändra gällande att vara ec. Jag tycker att folk som är i ledningen ej ska vara ec om det ej gäller en större enhet eller någon enhet som ingen vill ta hand om men då ska det vara en ledningsstyrd enhet. Jag kommer även sätta ut gränser på vilken rang man måste vara för att vara ec för just den enheten då jag ej vill ha en M3 som ec Fri eller en Inspektör som EC-SU då det är en av dom större enheterna som är viktiga. Jag kommer även vara strikt med kläder så folk ej bär lall kläder så det ser ut som en lall kår utan är man polis så ska man ha riktiga kläder och inte några guzzi kläder eller vad som är lalligt. Jag kommer fokusera mycket på att öka aktiviteten inom HR och och Kolla igenom alla upphöjningar och alla dokument som skrivits i tex folk som blivit sparkade och kolla igenom vilka poliser som är duktiga på avrapporteringar och sedan se hur det arbetar ig för att ge dom sin belöning. Jag kommer även sätta upp mål till poliser där om man blir veckans kollega så får man någon typ av belöning tex en bil eller andra saker som kan göra att folk börjar bete sig. Så jag kommer göra denna poliskår så bra som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nopp

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig som Rikspolischef då jag är en driven, aktiv, Kreativ person. Jag har mycket erfarenheter inom polisen och inom Rp då jag Rpat i några år där det varit väldigt mycket Polis RP. Jag är en sån person som gillar bra RP och att kunna lösa saker genom att prata och en skjuta vilket är motsatsen på denna server och det är sånt jag vill förändra på just nu då det är lite så med polisen och det kriminella framförallt. Det jag kommer prioritera är att fixa denna poliskår och ta hjälp av ledningen och medborgare för att få en blick från deras sida och vad dom tycker är dåligt och bra för att förbättra det så dom som inte velat bli polis för dom tycker det är lalligt eller något annat kan uppfylla sin dröm. Jag kommer även fixa lite på kåren då jag hört att folk blivit väldigt högt uppsatta på korttid vilket gör at folk tycker det är onödigt och det är sånt jag vill förändra så folk känner att det finns en anledning att bli polis. För att fixa det kommer jag hålla röstningar med både administrationen och ledningen innan jag höjer upp någon.

Hur många bans har du? Osäker tror ej jag har någon.

!Lucaso

Helper
Helper
Meddelanden
55
Trofépoäng
8
+++rep en av de mest kompetenta poliserna som någonsin varit här på servern förtjänar verkligen en chans att visa vad han är kapabel att göra men kåren

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
++rep en av dem bästa poliserna kåren någonsin har haft