Godkänd Mikey.1 | Medlemskap ansökning (Weekend) [vlelucas]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikey.1

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mikey.1

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikey

Vad är ditt discord namn? mikeyfrmdaslum

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Mikey och Rico växte upp på de tuffa gatorna i Warszawa, där livet var hårt och fattigt. Mikey var snabb, impulsiv och drog sig tidigt in i kriminalitet, medan Rico var mer eftertänksam och följde med honom, mest av lojalitet. Tillsammans blev de en stark duo inom den undre världen. Mikey ville alltid ta risker, medan Rico var mer försiktig och tänkte på framtiden. Deras vänskap har alltid varit en balans mellan att vara där för varandra och att ifrågasätta vägen de valt. Nu står de vid en punkt där de måste välja om de ska fortsätta eller bryta sig loss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög kvalitativ rp nivå och ett tänk kring mina scenarion ni aldrig sätt förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska spela med tanken att man är redo att förlora ett scenario för att andra ska ha kul. så som att jag kanske har en import som kör i 300 och blir jagad av en lite långsamare import bil. istället för att då trycka på 300 ifrån dom så kan jag köra lite långsamare för att scenariot ska hålla sig igång då det scenariot kan leda till mycket roligare saker samt att det inte är så kul för motparten att jag kör ifrån dom för att jag har en snabbare bil jag donerat för eller köpt för ig pengar. då alla inte har den chansen att skaffa snabba bilar exempel vis. annars kan det också vara att välja att ge upp i en skottlossning för att ett kidnapnings scenario kan börja vilket gör att det blir mer social rp och för hoppnings vis så kan alla fortsätta spela efter det scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ah. RDM står för att skjuta folk utan bakomliggande scenarion VDM e samma som RDM fast man kör över dom istället. och pg e att nt rpa på skadorna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa ja har

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Weekend

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
86
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom